Anna mennä
    aikaa on niin vähän
    lennä lennä
    sut haluan niin tähän
    Avaa siivet
    ja lennähdä mun luo
    lennä mun luo

    Tahdon,
    mä tahdon
    mä tahdon vain sut
    Tahdon enemmän kuin koskaan olen
    ketään tahtonut
    Mä tahdon,
    mä tahdon
    mä tahdon sut
    koska olen rakastunut

Eppujen uusin levy on vihdoinkin rantautunut myös meidän huusholliimme. Tänään sain kunnollisen, lähestulkoon ensikosketuksen Syvään päähän. Yllättävän koukuttava kapistus. Lähes tunnin kestänenn automatkan kuuntelimme lähestulkoon vain yhtä kappaletta, eikä ihme, kappale on hyvä. Voittaa jopa Rakastele mua! Ja se on jo hyvin.

Tahdon Sut on tosiaan hyvä kappale. Se saa mielen hyvälle tuulelle ja ajatukset ihaniin asioihin, rakkaisiin, tai oikeammin rakkaaseen <1 "Koska tahdon, mä tahdon, mä tahdon vain sut..." Niinhän se on, rakastuessaan haluaa vain Hänet 333.

Juuri aloin kuuntelemaan CD:tä eteen päin ja pysähdyin kappaleen numero seitsemän kohdalle, tuon maagisen numeron. Eihän tämäkään hullumpi kipale ole...ei sitten yhtään. "Sut haluan niin tähän" ja niin haluankin 333

Kapa kyseinen ohut ja kiiltävä kapistus voidaan luokitella hyväksi. Jopa vain näiden kahden otteen perusteella. Suosittelen, Epuista pitäville. Itse ainakin olen iloisesti yllättynyt, en osannut odottaa uutta, hyvää kappaletta joka päihittää muut...

...tai sitten kyseessä on vain kaipaus <3